A kisgyerek kérdi az apját: - Apu, én hogyan jöttem a világra? Az apa belekezd: - Az úgy volt, hogy anyád és én egy chat szobában ismerkedtünk meg. Ezután találkoztunk egy internet kávézó mosdójában, ahol feltöltést kezdeményeztem anyád szerverére. Utána vettük észre, hogy anyád nem használt tűzfalat, így megtörtént a baj: 9 hónap múlva letöltődött a vírus. Hát ez vagy te.
1. Bizalmatlanság :
Sok nőnek nehezére esik megbízni még egy jó fiúban is. Persze nem azért, mert megbízhatatlanok, sőt, épp ellenkezőleg. Azonban minél hűségesebbnek tűnik egy pasi, annál nehezebben hiszik el, hogy valóban olyan, mint amilyennek mutatja magát. A jófiú-dolog elég hihetetlenné válik annyi csalódást okozó randi után, ami azt jelenti, minden nőnek időbe telik megbízni a másikban.
2. Könnyű kód :
A rossz fiúk sokat foglalkoznak magukkal, ezért a nők azt gondolják, velük is törődni fognak. Ám ez sajnos nem igaz. Míg egy jó fiú kivárja a megfelelő időpontot, hogy elhívja a lányt randizni, addig a rosszfiú az arcukba mondja, mit akar, így könnyebb dekódolni pontosan mit is szeretne tőlük.
3. Káosz és kihívás :
A jó fiúknak összeszedettek a dolgaik, rendezett az életük. A rossz fiúknak nem, de a nők szeretik a kihívásokat. Az anyukák kedvencének megtakarítása van egy bankszámlán, biztos pozíciója a munkahelyén, ezzel szemben a rossz fiú élete csupa káosz és kihívás. Izgalmasabb, a nőket pedig ez vonzza, az adrenalin.
4. Alacsony önbecsülés :
Rengeteg nő küzd alacsony önbecsüléssel, ők képtelenek elfogadni, ha egy kedves, rendes fickó jól bánik velük. A rossz fiú azonban úgy viselkedik, ahogy ők is bánnak magukkal: rosszul. A mintától pedig nehéz elszakadni.
Hasonló hírek a piros linken :
kamagra4sex.comindex.php?ref=napiszarhu
Összesen 361 millió eurós bírságot szabott ki feltételezett árkartell miatt a világ nagy mosószergyártóira a francia versenyhivatal.
Az indoklás szerint a Colgate-Palmolive, a Henkel, valamint a Procter & Gamble 1997 és 2004 között egymás között rögzítették a franciaországi mosószerárakat. Az Unilever megmenekült a bírságtól, mert még 2008-ban önként beismerte a kartellezést.
Az árazásról hotelekben és vendéglátóhelyeken évente többször, álneveket használva, titkos találkák keretében állapodtak meg a cégek képviselői.
hvg.hugazdasag20111208_kartell_birsag_mososzergyarto
"140 millió okostelefonra telepítettek kémszoftvert.
Robbant a hír: számos Android, Nokia, Samsung, Blackberry és iPhone készüléken a szolgáltatók rootkit-et helyeztek el. A rootkit a felhasználó tudta nélkül beírt szövegek, jelszók, bankkártya-adatok, e-mail-ek, SMS-ek tartalmát továbbítja harmadik félnek."
Teljes cikk a piros linken :
www.hirado.huHirek2011120615Szegyen_140_millio_okostelefonra_telepitettek_kemszoftvert.aspx